April fools.

Det är 1a April! Redan! Jag tycker att tiden går så himla FORT! Vilket är både bra och dåligt... Än har jag inte blivit lurad iallafall, vi får väl se om någon gör ett försök senare idag. 

Jag vaknade för inte så längesedan och sitter nu och äter ett päron och lite jordgubbar. Yum! Vi ska snart gå utanför dörren och kolla lite på loppisen som är här utanför varje söndag. Ibland kan man hitta riktiga fynd! Vi köpte en liten tv-bänk för bara $5. Egentligen ville han ha $4 men vi tyckte att han kunde få den där extra $1. 
Jag vill gärna hitta någon bokhylla eller liknande... Vi har inte skaffat sånt ännu. 

Efter det så kanske vi tar en liten shoppingrunda i centrumet. Vi får hoppas att det inte regnar idag! 

Det är ju sent hemma i Sverige så ha en fin kväll/natt!


Kommentarer
Postat av: mami

vad kul med en loppis så nära - hittade ni något?

2012-04-02 @ 11:06:47
Postat av: Amanda

Billigt billigt! Skönt när man kan fynda :)

2012-04-02 @ 15:03:29
URL: http://studentamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0