Last day.

Showen igår gick hur bra som helst! Alltid lika kul att se min fina på scen. Alla vänner var där och stöttade och det blev lite tråkigt där ett tag när vi alla påmindes om att vi åker härifrån imorgon. 
Jag hatar att säga hej då. Jag blir alltid så ledsen, även om jag inte är emotionellt bunden till personen. 

Efter showen så stannade vi kvar och pratade ett tag innan det var dags att gå hem och städa. Japp, vi städade vid 1 på natten. Allt pga att en kompis ska kolla in vår lägenhet nu på morgonen. Han kanske ska ta över den, vilket vore jättebra!

Jag ska även jobba idag och ikväll blir det avskedsfest. Bläääääääääääää känner redan nu hur sorgligt det kommer vara!

Vi har fortfarande massor av saker att packa ner/slänga så jag antar att vi kommer stanna uppe länge ikväll, även fast vi måste gå upp vid 4-5 för att ta bussen till Seattle.




Kommentarer
Postat av: mami

Puss & kram

2012-09-19 @ 11:02:18
Postat av: Elias

Jag förstår hur sorgligt det måste kännas...

Jättehärlig bild på er, förresten!

Love you, sis. <3

2012-09-19 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0