Change.

Ja ni... Min blogg heter ju emiliainbc och det passar ju inte riktigt längre eftersom att jag inte bor kvar i British Columbia.
Tanken var från början att denna blogg endast skulle vara min reseblogg som familjen kunde läsa och att jag skulle fortsätta blogga på creativityisbliss. Förmodligen så kommer jag snart att byta tillbaka till min gamla...

Idag är en riktig slappardag och vi har ingenting på schemat, förutom kanske tvättning då... Tråkigt! Vem gillar egentligen att tvätta? Speciellt när man måste lämna lägenheten för att göra det? I Vancouver hade vi vår egna tvättmaskin och även en torktumlare - hur skönt som helst! Saknar det.

Som sagt så har jag ingen kamera nu och kan inte ta några bilder till bloggen, MEN vi har en liten mini filmkamera som vi har filmat lite med. Jag ska försöka hitta ett redigeringsprogram så att jag kan lägga upp lite videos som ni kan få se. Bättre än inget alls!

Men ja, jag tror att det är dags... Från och med nu tycker jag att ni ska klicka er in på:

CREATIVITYISBLISS.BLOGG.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0