Virgin.

Som sagt så hjälpte jag en fotograf vid ett event ikväll och jag kom precis hem...
Tiden gick fort men nu är man trött ändå, speciellt i fötterna eftersom att jag inte direkt valde de bästa skorna.

Det var riktigt kul ikväll! Det var jag och två tjejer till som assisterade fotografen Kent Kallberg. Eventet hölls på berömda Commodore Ballroom. Det var Virgin Airlines som lanserade sina flyg från Vancouver till OS i London.
Självklart så var berömde Sir Richard Branson där!! Det var lite konstigt att se honom i verkligheten men det var en upplevelse som man inte kommer att glömma i första taget. 
Lokalen var full av kändisar och de flesta var från Storbritannien. Artister uppträdde, folk minglade och fotograferna fotade som bara den.

Jag hade en rolig kväll och lärde mig en hel del. Jag gillade att det hela tiden hände saker och att man fick springa efter fotografen så att han skulle hinna med att ta sina foton. Jag kanske kan visa er några sen när de har lanserats.


Såhär ser Sir Richard Branson ut, för er som inte vet... Snodde bilden från google!


Kommentarer
Postat av: mami

Förstår att att det känns i fötterna efteråt. Kan nästan lova att även de minglande kändisarna kände av sina fötter. "Ska man vara fin får man lida pin" gäller i alla sammanhang.

Bra jobbat Emilia! Kram

2012-05-26 @ 10:31:34
Postat av: Sumana

Så roligt det låter Emilia! :)

Hoppas du hade riktigt kul!

Kram



2012-05-26 @ 19:39:34
URL: http://sumana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0