Whatever it says.

Jag hade en trevlig eftermiddag/kväll tillsammans med min vän. Gallerian var verkligen hur stor som helst så det tog ju x antal timmar att gå genom allt. Som jag skrev tidigare så shoppade jag inte loss direkt, hittade en keps och en ring till mig och sedan lite saker till snubben. Det är ju så mycket roligare att köpa saker åt andra! Och lättare! Haha. 
Jag vet inte hur många sandaler jag provade men inga satt bra eller hade bra kvalitet. Ahhhhhh! Min storlek finns ju typ aldrig heller. Så himla irriterande! 

Imorgon blir det att jobba igen! Men bara om det blir fint väder, så nu får vi be till vädergudarna! Jag antar att vi ska göra något utomhus, vilket ska bli roligt! 

Jag ska upp rätt så tidigt så måste väl snaaaaarka nu! God natt finaste ni! Men i Sverige är det ju dock morgon... Weird det där.



Min nya keps.




Kommentarer
Postat av: mami

Hoppas på SOL så klart :)



Kram!

2012-06-19 @ 09:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0