Blod, svett och tårar.

Ja ni, Sverige förlorade ju matchen och även om det SÖÖÖÖÖÖÖG så passade det ju bra med lite ilska inför mitt träningspass, haha! 
Jag letade upp några träningsvideos på youtube och blandade det med lite övningar som jag redan kunde. Efter en timme så var jag helt död och svetten rann... Fräscht.
Det känns bra nu iallafall och jag ska strax ta en dusch så att jag kan lukta gott igen! 

Efter det så blir det nog att vika tvätt (kul) och sen gå ut en sväng... Måste förbereda någon mat också men vet inte riktigt vad jag ska laga? Jag vill inte behöva gå till affären! Vi har köttfärs hemma så ska nog googla och se vad man kan hitta på...




De kan ju alltid ringa mig ifall de behöver hjälp...

Förresten mamma, hittade du inte en större storlek? Säker?

Kommentarer
Postat av: mami

Vadå för stor? Den sitter ju perfekt på dig (lite rörelsevidd måste man ha).

2012-06-12 @ 10:13:27
Postat av: Sumana

Ett tips, köp sådana träningsgummiband om du inte redan har det, jag köpte några för ett tag sedan och tycker det funkar bra. Lätt att använda hemma med, sedan finns det ju massor av klipp på youtube som man kan kolla på. (Jag köpte ett litet "paket" som innehöll tre olika gummiband, bok och dvd, och det kostade under 200 här i Sverige iaf.)

2012-06-12 @ 16:41:15
Postat av: David

Var hittar du alla dina barndomsbilder....

2012-06-12 @ 20:47:43
Postat av: mami

...det undrar jag också

2012-06-12 @ 23:38:15
Postat av: Elias

Skulle också precis fråga det. :-D

2012-06-13 @ 23:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0