Hollywood och Sverige.

Eftersom att jag jobbade hela dagen idag så var jag tvungen att spela in Sverige - England. När jag kom hem undvek jag internet och kollade på matchen... FYFAN! Jag blir så jävla arg. En annan konstig grej med att se en match ensam är att jag sitter och skriker här på svenska, helt själv... Hahaha! 
De borde ha vunnit men vad ska man göra när vissa spelare inte presterar som de bör? Zlatan kan man nästan alltid lita på iallafall.

Meeeen, skit i det nu... Jag hade återigen en rolig dag på jobbet! Solen sken och vi åkte ut till North Shore studios där de har spelat in en hel del hollywood-rullar. Fick höra berättelser om Arnold Schwarzenegger i en tank full av vatten... Tydligen så var glaset så klart och genomskinligt att han blev helt desorienterad och fick hjälp av dykare för att hitta vägen ut.

Först fotade vi med hjälp av en liten helikopter. Det var riktigt coolt! Efter det blev det att fota med Hasselblad... En kamera som är värd 50.000 DOLLAR! Kan ni fatta? Jag var lite skraj när jag bar runt på väskan... Haha!

Efter jobbet så släppte "chefen" av mig vid stället där jag skulle hämta paketet som kommit... Jag var väldigt nyfiken och såg sen att paketet kom från min bror David och hans tjej! Så kul! Med snabba steg så gick jag hem och öppnade paketet. Jag saknar min familj så himla mycket så jag blev tårögd... I paketet låg en massa saker som jag ÄLSKAR och det var verkligen så snällt och omtänksamt av min bror och hans tjej att skicka allt detta! Det var bland annat godis, choklad, Sverige-saker (yes!), bakprylar och ett jättefint ljus! 

Tack snälla ni, ni är bäst ♥









Kommentarer
Postat av: David

Tur att storleken passade :)



Älskar dig Syrran!

2012-06-16 @ 08:43:19
Postat av: mami

Fina David, vad gulligt av dig!

2012-06-16 @ 12:05:00
Postat av: Roxana

Cuuuuuuute! Måste vara ashärligt o få såna paket ju!

2012-06-16 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0