Gotcha back!

Vi hade riktigt kul igår! Klubben var proppfull med folk och vi fick en plats nära scenen... När DJ Premier kom ut så hälsade han på killen och gick sedan upp på scenen och körde sin grej. Fan vad grym han var! Han fick verkligen igång publiken och nu förstår jag varför han räknas som en av de bästa genom tiderna...

Det bästa under kvällen var dock när han i micken skriker "Rise & Shine" och spelar en av deras låtar. Rise & Shine är alltså min killes gamla grupp! Så kul det var att få höra hans musik spelas där och av självaste Preemo! 
Han ville få upp min fina på scenen men det gick inte, för mycket folk som stod framför.

Efter showen så stannade vi kvar och pratade lite med DJ Premier. Vi kom hem vid typ 4 på morgonen och däckade direkt! 

Härlig kväll! Jag var så stolt över min fina! 

Här är låten som Preemo spelade:



Lyssna och njut! Min älskling är BÄST!

Kommentarer
Postat av: Elias

Vilken häftig upplevelse! Hoppas ni får många fler sådana! Önskar jag kunde varit med där hos er.

2012-06-30 @ 13:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0