SUN.

Sitter och väntar på att killen ska komma hem. Vi ska dra till ett köpcentrum och kika lite. Han behöver lite grejer så hoppas vi hittar något bra!

Vet ni vad? Jag har klänning på mig idag. Det är VARMT ute. Äntligen! Plus att det ska vara varmt hela helgen! Lycka. Jag vill åka till någon strand imorgon men vi får väl se.

Förresten så är det sjukt obekvämt att ha klänning på sig... Men jag tvingar mig själv, måste väl bara vänja mig... Haha! Jag föredrar jeans men det blir ju för varmt ibland :)




Kommentarer
Postat av: mami

Man måste verkligen passa på och vara ute och njuta av solen när den äntligen kommer. Vi har lite varannan-dag sol här hemma.
Jag vet hur det är det med klänning - tycker det är så snyggt på andra men själv har jag svårt att trivas i det.
Ha en underbar helg!
Kram

2012-07-07 @ 11:30:49
Postat av: Sumana

Håller lite med dig gällande klänning. Inte så bekväm med att visa benen, men om man har leggings under så funkar det bra. Man känner sig ju inte lika "naken" då. Kul att ni har lite bra väder, här har det varit varmt och kvavt i flera dagar, riktigt jobbig luft.

Hur har det gått med träningen? :)

2012-07-07 @ 21:12:16
URL: http://sumana.tumblr.com
Postat av: Elias

Vad härligt att solen kommit! Hoppas ni badade. En sommar utan bad är ingen sommar. :-D

Jättefin bild på er.

2012-07-10 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0