Pasta.

Hejsan..................

Det är många som fyller år nu! Min fina kusin Nadja fyllde år igår och min älskade bror Elias fyller år idag! Stort grattis till er! Älskar er och saknar er ♥

Idag har jag jobbat i några timmar och nu tar jag det lugnt och håller på med maten. Det blir pasta med kyckling och krämig pastasås. Något av det tråkigaste som finns måste vara att vänta på att vattnet ska koka upp. Tycker inte ni det? 
Om ni är intresserade så ska jag även ha i champinjoner som jag stekt i vitlök och sedan röd paprika plus grön lök.   

Älskar att laga mat! Men bara när jag har lust... Hahaha :)

Vad har ni eller ska ni äta idag?



Brorsan Elias och jag för en herrans massa år sedan...


Min favoritbild på mig och min kusin Nadja!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack så mycket sötis <3

2012-07-31 @ 08:52:37
Postat av: mami

Idag blir det kebab och pizza för oss. Elias ville ha det och som sig bör får födelsedagsbarnet bestämma.
Kram <3

2012-07-31 @ 14:32:25
Postat av: Elias

Älskar dig också, Emilia! :-) <3

2012-08-01 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0