gratis är gott.

Ja ni, det slutade med att jag fick sova med ispåsen igår kväll. Imorse när jag vaknade så var smärtan puts väck! 

Idag vaknade jag av ett sms från "chefen"... Han undrade om jag kunde jobba 25 min senare. Jovisst hörrö!
Någon hade blivit akut sjuk så jag var tvungen att hoppa in. Känns konstigt att vakna på det sättet men jag är van efter mina månader på grupphemmet. Jag var alltså inte inlagd utan jag jobbade där, just to make that clear haha!

Så jag började jobba vid 9 och kom hem vid 21... Låååång och busy busy dag men det var ändå kul och man lär sig alltid något nytt. Vi fotade mest för en restaurang då de ville ha bilder på sina maträtter och bakverk. Som en liten bonus och ett tack fick vi ta med oss mat hem. Jag valde självklart stek... Mmmmm kött! 

Hur har er dag varit? 




Random bild bara för att göra inlägget lite roligare... Hahah

Kommentarer
Postat av: mami

Massor av kärlek från oss här hemma <3

2012-07-20 @ 10:02:30
Postat av: Elias

Alltid lite speciellt att bli väckt på det sättet. Men bra att du ställde upp. Låter som ett ganska roligt jobb också. Nu är jag i bilen med Johannas familj på
väg ut till deras stuga. Det är surströmmingsfest med släkten. Jag kommer dock inte äta det utan kör på rostbiff och grillpotatissallad. Hehe. Ha en fin helg, älskade sis. <3

2012-07-21 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0