Aj.

Haaajj. Jag lever!

Verkar som att min kamera väljer att fungera IBLAND... Antar att det är bättre än inget.

Idag har jag varit på ett "möte". Mötte upp en tjej på Starbucks och pratade om en plåtning hon vill göra med mig. Hon studerar foto och behöver några bilder. Vi får se om det blir av!

Jag har även bakat kakor idag... Mmmm! Men när jag skulle ta ut kakorna från nedre gallret utan att mosa kakorna så var det så trångt och jag tänkte inte så jag brände mig... Aj som fan. Hela lillfingret är rött och det bränner som sjutton. Jag är dock van nu... Bränner mig ju så ofta! Men den här gången gör det riktigt ont och det går ju fan aldrig över! Har suttit med ispåsar men de smälter ju så fort och går sönder och har även testat att sitta med handen i isvatten. Men nu har jag kommit på en bättre lösning... Påse med is + gummisnodd.



Har ni några tips? Önskar att det fanns IS-vantar.


Kommentarer
Postat av: mami

Det gör ont - jag vet! Bra idé med gummisnodden - det är i nöden alla bra idéer föds.
Njut extra mycket av kakorna som orsakade så mycket smärta!

2012-07-19 @ 10:07:44
Postat av: Elias

Älskade sis då. Stackare. Du får vara jätteförsiktig i fortsättningen. Hoppas att det hjälpte med isen och att smärtan försvunnit. Tusen kramar. <3

2012-07-19 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0