Pride?

Verkar som att jag alltid uppdaterar med två dagars mellanrum, haha. Skumt.

Igår var vi på en konstutställning som VICE hade, grym sida/tidning för er som inte vet! Det som var bäst var att utställningen hölls 5 meter från vår port och att ölen var gratis. Inte för att jag dricker särskilt mycket men gratis är alltid gott. Eller? 
Anyways, hängde där ett tag med vänner och en massa hipsters. 

Ikväll blir det att umgås med samma vänner och sedan dra till en hiphop&dancehall kväll som vår vän håller i. Han ska även DJa, så det ska bli kul! Äntligen lite bra musik. 

Jag ser fram emot en lugn och skön helg. Hoppas på sol och så kanske vi tar en titt på pride-festivalen. Jag tycker sånt är så himla dumt och förstår inte varför homosexuella måste ha sin egna festival men kan ju vara kul att se ändå... Hörde att alla lesbos åker först och att alla är topless. Vad fan? Så bara för att du är lesbisk så måste du visa dina bröst? Hahahaha... Makes no sense. 

Jaja, nu ska jag göra mig i ordning och hitta på någonting!



Jag och min fina igår på utställningen. De spelade fin musik så vi dansade lite. Vi ser helt galna ut men det är vi ju också...

Kommentarer
Postat av: mami

Vilket långt och fint hår du har fått. Du, man måste få vara "lite galen" ibland och skratta och ha kul.
kram :)

2012-08-04 @ 11:20:53
Postat av: slliMMills

Haha, yeah...being a lesbian means you must show your breast!!! Makes no sense, great read (great READS)

2012-08-04 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0