New job.

Idag hade jag mitt första "training shift" på en annan restaurang och jag har även bestämt mig för att inte fortsätta på det andra stället. 
Det kändes bra idag och som sagt så tar det tid att lära sig allting, framför allt alla bordsnummer - Hujeda mig!
Min hjärna blir helt förvirrad, men jag har fått en "karta" så jag måste träna, träna, träna!

De ska även få in menyer på svenska! Så de frågade mig ifall jag kan rätta dem sen när de är redo haha... 

Det kändes mycket bättre på detta ställe än det andra och de verkade nöjda med mig idag. Jag kommer att börja med fyra skift i veckan och sedan kan man byta med varandra och hålla på :) 

Ikväll ska jag ta det lugnt! Börjar inte förrän på eftermiddagen imorgon så ingen stress! Blir nog kycklingwok till middag :)




Kommentarer
Postat av: Samir

Hej,
Vad kul att du fått jobb. Du verkar vara på ett spännande äventyr, passa på att njut. Vi saknar dig, ta hand om dig.
Kram

2012-08-21 @ 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0