Almost.

Snart fyller jag år och det känns hur konstigt som helst. Tjugotre. Jag? 23? 
Tiden går alldeles för fort! Ibland önskar jag att jag var "liten" igen så att jag kunde göra om och göra rätt när det gäller vissa saker... 
Men jag tycker att jag är en fin människa. Jag har bra värderingar och mål. Enligt MIG såklart, haha... 

Men 23? Fy tusan... Nästan 25... Nästan 27... Nästan 30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Jag har alltid sagt att jag ska ha mitt första barn när jag är 25 men jag tror att vi får skippa den tanken, hahaha! Innan man skaffar barn så ska man ha gjort en hel del som man älskar, ha pengar på kontot och vara redo för ett par år där man inte kan göra mycket annat än att ta hand om sitt barn. Självklart så är inte allt över bara för att man blir förälder men man måste "pausa" en del av sitt liv. 

Nu blev det mycket snack om barn! Men kom bara att tänka på att jag fyller år snart och ville skriva av mig lite. Känns så konstigt. Det blir första födelsedagen utan familjen! Ingen Schwarzwaldtårta på sängen! 

Mmmmm nu blev jag sugen på tårta.... Det är nog dags för mig att avsluta här innan suget blir för starkt!

Hawaii-tema när jag fyllde år för ett par år sedan!
Nästa gång, när jag är med familjen, så blir det goth! HA! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åldern är bara en siffra!! ;)

2012-09-14 @ 10:29:04
Postat av: mami

Håller fullständigt med Amanda!
För övrigt tycker jag att du ska vara glad att du bara blir 23 (en tvåa och en trea är låga siffror). Det är inte meningen att vi ska gå omkring och tänka på hur gamla eller unga vi är - bara leva och försöka vara så glada och lyckliga som det bara går.
Massor av kärlek från oss här hemma <3

2012-09-14 @ 10:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0