Trött.

Alltsååå åååhh, förstår ni hur trött jag är idag?! Gick och la mig igen vid 5-tiden men kunde inte somna om... Sen när jag väl gjorde det så var det dags för killen att gå upp. Vi bor ju i en liten lägenhet så man hör ju allt också... Så låg jag där och lyssnade på duschen och blev irriterad när han kom in och hämtade kläder. Hahah! Somnade om när han gick hemifrån men vaknade flera ggr. Så himla jobbigt!

Nu är klockan 11.40 och jag måste skynda mig lite. Ska träffa en svensk tjejkompis vid halv ett och äta lite maaaat.

Hoppas att ni sov bättre än vad jag gjorde, haha.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Så jättefin bild på dig. Det är jobbigt att inte kunna sova på natten men hoppas sömnen blir bättre. Massor med kramar från mig.

2012-05-10 @ 07:04:37
Postat av: amanda

svar: Hoppas på det! Älskar denna bild på dig. Snygg som få!

2012-05-10 @ 09:25:58
URL: http://studentamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0