surprise.

God morgon! Eller, ehh... Typ.
Klockan är halv 2 på natten och självklart kan jag inte sova. Jag somnade i soffan vid 11-tiden och när jag vaknade så gick jag och la mig i sängen men nope, funkade inte. Så irriterande!! Jag ville ju somna "tidigt" och vakna skapligt tidigt. Life... Why are you doing this to me? Haha.

Jaja... Idag ska jag överraska min älskling med en massa goda saker! Ska inte skriva vad ifaaaaall han råkar läsa bloggen innan men det blir en massa gott! Mycket av det jag ska göra har jag aldrig gjort förut så det ska bli spännande och roligt!
Jag ska iallafall blanda svenskt med arabiskt... Haha.
Fasiken, nu blev jag ju hungrig! 

Vet inte riktigt hur jag ska bli trött nu men ska skriva upp alla ingredienser jag behöver köpa och kanske kolla på någon serie. 

Hoppas att ni får en fin fredag! KRAM!



Världens godaste vårrullar som jag gjorde för ett tag sedan. Går utmärkt att frysa in också!

Kommentarer
Postat av: mami

Tycker synd om dig som inte kan sova, men jag måste säga, att under din vakna tid är du fantastiskt duktig. kram

2012-05-11 @ 11:59:30
Postat av: Lollo

Inte lite sugen man blev på vårrullar nu då! :)

2012-05-15 @ 10:35:13
URL: http://emmaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0