Rudolf.

Igår spenderade vi halva dagen utomhus. Killen spelade softball och jag tittade på. Solen kikade fram lite lätt men jag satt där och frös. Efter de två matcherna så åkte laget och käkade lunch utomhus. Jag kände hur solen stekte på i mitt ansikte men... Inte visste jag att jag på kvällen skulle se ut som RUDOLF?!

Min näsa är röd och ful. Har smörjt in den med kokosolja lite då och då men fy fan så jag ser ut hahaha... Jag ser förjävlig ut rent ut sagt. Fråga bara killen, han blev rädd när han såg mig!

Syns inte så bra på bilden eftersom jag tog den med min cam, men ändå...




Som tur är så gör det inte ont alls men det är ju inte snyggt direkt!

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 21:38:00
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0