Rent och fint.

Nä, nu har jag städat i 4-5 timmar och har fortfarande en hel del kvar. Men det orkar jag inte ta itu med nu så det får bli imorgon! Jag har diskat, städat badrummet/duschen, tvättat kläder i omgångar, vikt allt tills armarna gått av och organiserat garderoben. Phuueeww! Förtjänar en liten paus nu :)

Längar tills killen kommer hem! Idag är det två år sen vi träffades för första gången. Tiden går så snabbt! Jag är så glad och tacksam över att vi fortfarande är tillsammans och faktiskt bor i SAMMA LAND... Tänka sig?!
Jag är lika kär nu som för två år sen :) 

Jag måste laga någon mat också men jag vet inte riktigt vad? Och nu vill jag inte stöka ner i köket när jag precis städat där, haha... Typiskt! Men det får bli något enkelt... Jag har korv i kylen så kanske gör lite pasta eller liknande.

Har ni några middagstips? 






Kommentarer
Postat av: mami

Bra jobbat Emilia! Visst är det en skön känsla när man är färdig :)

2012-05-29 @ 10:06:49
Postat av: Fahmi

Vad duktig du är Emilia!

2012-05-30 @ 15:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0