rain.

Regnet bara öste ner tidigare idag, har nog inte sett så mycket regn sen... Hm... Någon midsommarafton i Sverige kanske? 

I helgen ska det dock bli uppåt 22 grader så det ser jag fram emot! Idealet vore ju om det var runt 25 varje dag, året runt. Hoppas på att få sitta i en park och "jobba" på brännan som man säger.

Blir mycket vädersnack här i bloggen men det påverkar ju ens liv/humör så himla mycket! Regnet gör ju att allt blir så grått och jag känner mig frusen. 

Nåja, går ju inte att påverka skiten ändå så ska inte fokusera på vädret just nu.

Idag ska jag bara ta det lugnt och mysa inomhus. På menyn står det lammburgare! Jag gillar ju inte lamm så mycket men killen köpte dessa burgare och vem vet, de kanske är JÄTTEgoda?

Nä, idag är bloggen lite tråkig så jag avslutar nog här...
Kram!


Tänk om man kunde få vara såhär liten igen...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aww vad söt :D

2012-05-24 @ 16:09:05
URL: http://studentamanda.blogg.se/
Postat av: Elias

Älskade sis! Du är så söt! <3

2012-05-24 @ 21:38:26
Postat av: Elin - Designar bloggar

Hej! Jag säljer designer billigt & lottar även ut designer ibland, kika gärna :)

kram

2012-05-24 @ 22:41:30
URL: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0