pigs.

Kom precis hem från affären. Jag behövde lite frukt men just idag var utbudet så jäkla dåligt! Typiskt. Gick förbi killens jobb och fick en kaka! Haha ♥

Men alltså, fan vad jag hatar killar ibland. Nu pratar jag inte om MIN kille utan om de som är som ouppfostrade djur som inte kan kontrollera sig och har något fel i hjärnan. Oftast stöter man på dessa varelser i arabländerna eftersom att det inte är så ofta som de får se kvinnor i t-shirt eller liknande, väldigt jobbigt men då kan man ju ändå förstå varför de beter sig som de gör... på något vrickat sätt.
Men HÄR, här i Canada?! Vafan? Här ser de väl halvnakna kvinnor typ hela tiden? 

Jag är inte en sån tjej som klär mig i väldigt utmanade kläder och har mest gått runt i jeans och stora tröjor här. Men ändå så ska killar hålla på och säga en massa skit och glo ögonen ur sig? Vissa kanske tror att man får en kick av detta och att det är kul med komplimanger men ärligt, jag är så trött på skiten. Jag blir bara obekväm och vill gömma mig. Idag var det några som stannade sin bil och sa "You have a nice ass". 
Jag kanske är känslig men jag ville nästan gråta. Det kanske låter lite grovt men det kändes som att de våldtog mig med blicken. 

Har de haft en dålig uppväxt? Vad är det som gör att de tror att de kan säga vad som helst? Vart tog all respekt vägen? Hur skulle de känna om någon höll på såhär mot deras egna syster eller mamma? 

Ååhhhhh, jag är så irriterad. Jag vill aldrig mer gå ut ensam men det måste jag ju! Och jag kan ju inte hålla mig hemma bara för att det finns idioter. 

Jävla grisar.

Kommentarer
Postat av: mam

Vad jobbigt för dig! Idioter finns tyvärr överallt i världen. Låt inte dessa obegåvade, människoliknande grisar påverka dig. Karma finns och kommer till dem när de minst anar det.

2012-05-17 @ 22:56:03
Postat av: sabrinah

hahahaha uuuuuffff va roligt d e bara för du e snygg . + att de e desperata. de blir så när de inte ser fina tjejer så ofta då blir de som djur haha

2012-05-27 @ 01:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0