pancakes.

Klockan är kvart över fyra på morgonen och jag vaknade precis... Somnade för 3 timmar sedan och vaknade helt pigg? Jag fattar ingenting... Hoppas att jag blir trött snart igen så att jag kan somna om. Jag hatar när man ligger där och rullar runt! 

Har hunnit läsa några artiklar som vanligt och hittade en om en pappa som gör pannkakskonst. Jag blev mäkta imponerad när jag såg dessa bilder... Hur fasiken gör han?!





Kolla in hans hemsida saipancakes.com för att se fler goda konstverk!
Skulle vilja lära mig hur man gör...

Jahopp... Ska nog kolla runt lite till och sen gå och lägga mig igen.
Vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: mami

Fattar inget....sånt där går det ju inte att göra av pannkaka.... men tydligen finns det någon som kan det. Frågan är: äter han upp dem eller hur sparar han konstverken?

2012-05-09 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0