Mums?

Ok, jag bakade ju bullar igår... Jag gjorde en plåt med kanelbullar och en med vaniljbullar. Men blev inte så nöjd med kanelbullarna då jag jämförde med mammas och hennes är ju större och finare... Mina vart liksom så små och inte lika goda i mitten, haha. Det var inget fel på degen för den jäste riktigt bra! 

Men bullarna blev ändå goda, speciellt vaniljbullarna! Jag gjorde inte så många eftersom jag inte ens visste om det skulle bli bra. Men nästa gång tror jag att jag ska ha mer fyllning i dem. Jag gillar när de blir sådär "gojsiga" inuti.

Mina bullar får nog ändå 3/5 i betyg, haha!



Försökte göra "kringlor", kanske inte blev som jag tänkt men tyckte de blev fina ändå! Haha :)
Min kille som inte ens är så förtjust i bullar tyckte att de blev goda... Det måste väl ändå betyda något?!
Eller så vågade han inte säga annat...

Kommentarer
Postat av: mami

Jag tycker att dina bullar ser goda ut, så jag tror nog att de smakar riktigt bra. Det är alltid lite knepigare när man måste försöka hitta de ingredienser som vi är vana att använda.

2012-05-24 @ 14:07:09
Postat av: Elias

Du är superduktig, Emilia! Är stolt över dig. :-)



Kram.

2012-05-24 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0