$$$

Det var ingen bra idé att gå runt med TIGHTA, svarta jeans idag. Fasiken vad varmt det var! Så underbart men jag var helt fel klädd haha... Men ville inte ta på mig shorts idag. Folk här är lite jobbiga ibland... Typ busvisslar, glor och säger saker. Så om jag hade haft shorts så hade det nog varit värre.

Men, jag promenerade iallafall genom Chinatown. Jag älskar Chinatown! Det är så mysigt och de har så fina saker! Idag var dock målet The Dollar Giant haha... Skulle köpa lite fryspåsar och sånt så jag gick dit. Självklart blev det lite mer saker, brukar bli så när det är så billigt. 

Jag hade tänkt baka bullar idag men jag gör nog det imorgon istället, nu har jag iallafall allt jag behöver! 

Skulle köpa vaniljsocker men under mina tre månader här så har jag bara sett vaniljessens. Gick till den affären som ligger närmast oss och letade och såg att de hade vaniljsocker i små påsar. Tror att det var typ 6 påsar med 9g i varje för $2.49 eller något sånt. Det tycker jag är dyrt! Fattar inte varför de inte kan ha normala burkar med vaniljsocker som vi har hemma! Grrrrr haha...



Förresten, vad vill ni egentligen veta om Vancouver? Eller Canada?
Vill ni att jag fotar olika varor och sånt eller är inte det intressant? Let me know!

Kommentarer
Postat av: mami

Allt är intressant, vill ju se hur saker och ting ser ut där borta. Ha en riktigt bra dag <3

2012-05-15 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0