Assistant.

Igår hade killen och hans grupp en photoshoot och jag hängde med och var lite av en fotoassistent. Fick hjälpa till med blixten och lite andra grejer. Fyfan vad tungt det var! Men det var riktigt kul och jag lärde mig vissa grejer. Så inspirerande att få jobba med en fotograf när jag själv är intresserad av sånt. 
Längtar tills jag kan köpa kameran som jag drömmer om!

Bilderna blev så jäkla bra och det var kul att få se killarna in action, så att säga. Speciellt min fina älskling eftersom han är helt tokig ibland. Han hoppade runt och svängde med håret. Riktigt coolt!

Här är en liten teaser på vad som komma skall:


Port Authority
By photographer Dave Hamilton

Kommentarer
Postat av: mami

Vad dricker dom haha...

Önskar gruppen stort Lycka till!

2012-05-17 @ 13:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0