pizza.

Jag tycker att det är väldigt roligt att både baka och laga mat. Ibland är det svårt att komma på vad man ska laga men blev sugen på pizza häromdagen så det fick det bli!
Vi köpte två bakplåtar häromdagen så jag använde en av dem till pizzan. Men när jag har lagt på alla toppings och är redo att skjutsa in den i ugnen så får inte plåthelvetet plats?! Vad i helsike? Jag trodde att vår ugn hade standardmåtten och att de inte gör "för stora" plåtar. Men, jag antar att jag hade fel. Hahah... Vi löste dock problemet med att ha ugnsluckan på glänt. Det funkade men tog dubbelt så lång tid.
Resultatet blev bra iallafall och det är ju det som är det viktigaste!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0