Trading places.

Nu är det snart läggdags för oss här i Vancouver. Det har varit en lugn dag och imorgon väntar softball, igen!
Ikväll har vi sett filmen "Trading Places". Väldigt gammal men jag hade faktiskt inte sett den innan. Rätt så rolig faktiskt :) 
Jag har även smakat jordgubbschokladen som låg i lådan igår... Mums! Marabou är bäst. I världen. 

Sverige-linnet ska jag nog ha på mig på midsommar, bara för att vara lite extra svensk. Visst är man stoltare över sitt land när man befinner sig utomlands? Haha. Nej då, men kul att möta folk från olika länder och kulturer. Man lär sig alltid något nytt och det är väl det allt handlar om? Att lära och respektera. Tillexempel så tror jag inte att rasister har många vänner från andra länder... Om någon rasist läser min blogg så kan väl ni gå ut och skaka hand med någon från ett annat land i världen och faktiskt lära känna den personen litegrann? Please.

I paketet igår så låg ett ljus med en etikett där det står "Känn dig som hemma, när du är borta". Det tände jag idag och försökte få lite Norrköping-känsla här ;) Haha!

Hoppas att ni har haft en fin lördag!



Kommentarer
Postat av: Elias

Älskade sis! Vi saknar dig massor här hemma.



Kraaam. <3

2012-06-17 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0