Q&A.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om så här får ni en trevlig liten lista...

Vilken svordom använder du mest?
- På svenska är det nog "fan" och på engelska "what the fuck" eller "shit".

 Äger du en iPod?
- Yes, fick den av pappa och brorsan för kanske 5 år sedan?

 Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- Just idag var den inställd på 10:00.

 Hur många resväskor äger du?
- En gigantisk som jag fick innan jag åkte hit.

 Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
- Det beror på mitt humör... 

 När var senast någon stötte på dig?
- Idag. Varje gång jag går ut så är det någon äcklig person som säger nått...

 Vad åt du till middag senast?
- Kyckling med ris! 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Alla pratar väl skit nångång? Så, yes...

 Vilket riktnummer befinner du dig i?
- 604 eller 778.

Är du blyg inför det motsatta könet?
- Nä, tror jag inte.

 Vilken film kan du alla replikerna till?
- ALLA repliker? Inte en endaste! Men är rätt bra när det kommer till Borat...

 Pratar du några andra språk?
- Engelska är det enda, förutom svenska, som jag kan "flytande". Annars kan man ju förstå lite arabiska och typ spanska/italienska...

 Diskar du din egen disk?
- Yes, men använder mest diskmaskinen nu för tiden... Läste något om bakterier så kan lika gärna använda maskinen.

 Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Det spelar inte så stor roll men visst är det trevligt om han gör det, i allafall om det var han som bjöd ut mig.

 Vad har du med dig in på bion?
- Alltid något att dricka.

 Har du en blogg?
- Nae...............

 Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Han måste kunna få mig att skratta och känna mig trygg. Han ska vara lojal och målmedveten. Sedan finns det ju tusen andra saker som är viktiga...

 När sov du senast på golvet?
- Utan madrass då eller? Typ 1,5 år sen...

 Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Minst 6, men det är rätt så lite... Helst vill jag sova typ 10 iallafall.

 Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Ja, även fast jag inte är något proffs. Stör mig mest på felstavningar som jag tycker är så jäkla självklara... Typ "Chocklad", hallå? CHOKLAD.

 Vad var det senaste du åt?
- Falafeltallrik. Yum!

 Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Ja, jag tror det...

 Tycker du om att krama folk?
- "Folk" är nog fel ord. Jag gillar att krama de människorna som jag tycker om. Fast inte mer än nödvändigt, haha...

 Äger du en digitalkamera?
- Ja, men den är sämst.

 Vad är du allergisk mot?
- Rasism och folk som rent allmänt tror att de är bättre än alla andra. 

 Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Ingen aning... Hoppas på något coolt.


 

Kommentarer
Postat av: Elias

Hihi, du är så rolig, syrran! :-D

Love you.

2012-06-30 @ 13:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0