keep walking.

Nu sitter jag i soffan och är helt SLUT. Kroppen värker, fötterna värker och jag är så trött. Jag hade ett ärende imorse så jag gick hemifrån vid 8... Nu är klockan 15.00 och jag har GÅTT ända sen jag lämnade lägenheten. Fattar ni eller?! Hahaha...  Jag har suttit ner max en timme idag, vilket betyder att jag har gått i 6 timmar...

Aj Aj. Men nu tar jag det lugnt medan diskmaskinen sköter jobbet haha... Jag orkar inte göra någonting just nu. Det var inte så jobbigt när jag var ute förutom att fötterna gjorde ont men nu när jag slappnar av så känner jag smärtan, haha. 

Satte mig ner på en bänk vid stranden en liten stund. Det var kallt men väldigt fridfullt!





Kommentarer
Postat av: mami

Det var ingen dålig promenad du tog.

Ser riktigt kallt ut - var tusan är sommaren? Ska väl inte klaga för igår var det riktigt soligt här hemma.

2012-06-07 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0