GODIS.

Nu har jag vetat ett tag att min familj skulle skicka ett paket från Sverige med en massa godsaker i. Idag fick jag tracking numret av mamma och så visade det sig att paketet var här redan och att de hade lämnat en avi hos mig... Men nope, de hade de inte alls gjort!
Jag gick till postkontoret, den här gången hade jag tur och paketet kom till den post som ligger närmast mig, i Chinatown. 
Damen blev lite sur att jag inte hade en avi men vad fasiken, deras fel ju? Men hon tog fram paketet och då står det även min pojkvänsnamn på, så då frågar hon vem det är... Men ååhhhh! Jaja, jag fick paketet iallafall och en tillsägelse om att ta med nått jäkla papper. Jo, det kan jag ju göra om de gör sitt jobb nästa gång :)

Jag hade med mig en väska dit men paketet fick inte plats, så jag fick bära hem det. Ett paket på 8,4 kg. I början gick det bra men mot slutet så orkade jag knappt hahaha :) Men nu har jag väl fått lite extra muskler.

Väl hemma så öppnade jag paketet direkt, aldrig att jag skulle kunna vänta längre än 2 min. Jag visste att de skulle skicka godis men inte att det skulle vara så mycket! Åh herregud, nu kommer jag att bli tjock! Hahaha...
Jag blev jätteglad och fick en massa saker som jag har saknat! 

Min familj är så fin som skämmer bort mig och tänker på mig. Tack till mamma och pappa och min syster m. familj! Jag älskar och saknar er jättemycket! ♥

Nu har jag godis för en vecka iallafall hahaha :) Nääärå, räcker nog ett bra tag!



Kommentarer
Postat av: mami

Du får bjuda era kompisar och kanske spara lite till senare tillfälle. Jag skrev Hash namn också för jag tänkte att det stod så på er postlåda.
kram

2012-06-26 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0