Pizza.

Det börjar bli så himla kallt här i Vancouver. Man märker att hösten är påväg och det gör mig ledsen! Bläääää vill ha VÄRME.
Det är väl ganska kallt i Sverige också? Eller?

Idag har jag varit ledig igen! Skönt. Jag har haft en latis-dag och ska snart göra pizza till mig och killen. Orkar inte göra något avancerat så köpte pizza-mix som man bara blandar med vatten. Superenkelt! 

Häromdagen var jag på en till jobbintervju. Det är en salong som ska öppna och de behövde en receptionist, typ. De kommer även att sälja kläder och skor framöver. De sa att jag skulle passa bra där så när salongen är klar (kanske nästa vecka) så kommer jag att tränas. Ska bli intressant! 
Lite kul att ägaren är från New York och gör musik han också... Haha :) 

Naaaeee men nu är jag så HUNGRIG! Killen är påväg till studion så jag får äta ensam... Buhuuuu haha :) 



En pizza jag gjorde för ett bra tag sedan...


Kommentarer
Postat av: mami

Låter kul att du har chans på ett till jobb. Hår, kläder och skor är ju sånt du gillar :)

2012-08-30 @ 11:24:08
Postat av: fatima.nilsson

Lycka till sis, du är
bäst!

2012-08-30 @ 13:56:27
Postat av: Elias

Jag är stolt över dig, syrran! Kraaam! :-)

2012-08-30 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0