Create.

Hallå kära jordbor.

Idag har jag sökt jobb som en dopad hest, ni som är arbetssökande vet hur det är... Inte det roligaste man kan göra, men man måste ju! 

Tiden rinner iväg, snabbt som attan och jag får lite smått panik. Jag hatar känslan av att man slösar tid. Jag tänker dagligen på mottot att om du inte ändrar något så kommer ditt liv vara detsamma, dag ut och dag in. Man måste göra något annorlunda och jag försöker. Jag har så många idéer att min hjärna snart sprängs men jag har tyvärr inte kapital för att påbörja allt som jag vill... Låter jättemycket som en ursäkt och det kanske det är. Men hur gör man? Jag kämpar på iallafall och jag har faktiskt åstadkommit en del i livet... men inte allt som jag vill göra och det är det som skrämmer mig.

Men nä, nu jävlar... Nu jävlar ska jag uppnå ALLA mina drömmar! 

Nu ikväll kanske jag ska möta upp killen i ett köpcentrum ELLER så ska jag bara sitta hemma och skapa. Det är ju det jag älskar och jag känner att min hjärna behöver stimuleras. Förut så skapade jag hela tiden och nu händer det väldigt sällan. Jag känner hur min kreativa-ådra tunnas ut, så jag behöver mer sånt i min vardag. Mer kreativitet.


Handsmycket som jag alltid gjorde förut och sålde en del av. 

Kommentarer
Postat av: mami

Jag tror på dig <3

2012-08-01 @ 23:45:44
Postat av: Elias

Det gör jag också! Och jag stöttar dig i allt.

Kram! <3

2012-08-03 @ 12:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0