Valborg.

Idag saknar jag min familj EXTRA mycket. De finns alltid i mina tankar men just idag önskar jag verkligen att jag hade dem nära... 
Det är inte så lätt att vara ifrån sin familj men man måste ju följa sitt hjärta och leva sitt egna liv, så att säga. 

Det känns lite ensamt här ibland eftersom jag inte direkt har någon förutom killen. Jag har ju vänner men det är inte samma sak som att ha sin familj eller väldigt nära vänner här. Hoppas att ni förstår vad jag menar! Detta är ingen oj-vad-ensam-jag-är-snyfthistoria utan jag försöker bara förklara hur det kan kännas ibland.

Idag är det Valborg men det är ingenting som man firar här tyvärr. Killen är i studion och spelar in/repar inför showen imorgon. 
Jag har mest tagit det lugnt hittills och fixat lite i lägenheten. Kanske tar en tripp till affären men vi får se... 

Jag måste kolla upp om det finns någon bra frisör här i närheten. Mina toppar är så fruktansvärt slitna! Det spelar ingen roll hur mycket jag tar hand om håret utan det blir lika slitet ändå. Men det blir ju lätt så när man har lockigt/vågigt hår eftersom det är svårt för dina naturliga oljor att ta sig ända ner till topparna. 

Jaja... Hoppas att ni har en trevlig valborg och första maj!

Kram!




Kommentarer
Postat av: mami

...och vi här hemma saknar dig. Man får nog räkna med att det ibland blir lite extra kännbart vid helger och så, och att man då längtar jättemycket. Vill bara en enda sak - att du är glad och lycklig.

Massor av kärlek!

2012-05-02 @ 00:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0