sunday.funday.

Ursäkta frånvaron i bloggen men jag har inte mått så bra denna vecka. Nu börjar jag dock bli bättre så kände för att uppdatera lite.

Jag har haft en fin och lugn helg med min älskling. Just nu dammsuger han medan vi lyssnar på BRA hiphop. Det är en vacker syn kan jag säga, haha :) Jag tar det lugnt medan han multitaskar! 

Vi ska strax göra oss i ordning och kolla in loppisen här nedanför, som vanligt! Sedan har vi ett paket att hämta ut nånstans downtown och efter det måste vi handla mat för den kommande veckan. 
Ikväll ska vi förresten äta friterad kyckling! Jag har världens bästa recept så ser fram emot det, hahah...
Bara jag inte bränner mig som jag ALLTID lyckas göra när jag bakar eller lagar mat, ni skulle se mina händer! 

Anywaaaay tho', borde nog inte ha skrivit den där sista meningen för nu kommer mamma oroa sig som bara den! Eller hur mami? Haha! 

Vi hörs snart igen fina ni... Saknar mina nära och kära! ♥



Min fina t-shirt. Ni hiphop-nördar kan nog se vilka det är!

Kommentarer
Postat av: mami

Hur rätt hade du inte.........var försiktiiiig <3t

2012-04-15 @ 23:03:54
Postat av: Sumana

Oj, så killar kan alltså multitaska? :P



Vad gott med friterad kyckling, jag har aldrig vågat mig på att göra det själv. Vill ju inte bränna mig. Men man kanske ska testa?

2012-04-16 @ 07:39:15
URL: http://sumana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0