Rent.

Äh, struntade i tvätten och disken. Den tar jag hand om senare! Haha...

Sitter just nu och väntar på att killen ska komma hem på sin rast, så att vi kan gå till banken och posten. Till posten för att jag ska fixa checkar och till banken för att vi ska fixa en check till vår hyresvärd. Vi ska nämligen gå till honom efteråt och betala hyran. Alltid lika kul! Eller inte...

Ikväll blir det nog att möta upp hans vänner eftersom någon fyller år. De ska tydligen till en sushirestaurang och jag är lite tveksam. Sushi har jag bara testat en gång och då gillade jag det inte alls. Men vi får väl se hur det blir...
Jag har ju alltid resterna från igår då jag gjorde en slags tacopaj. Istället för nötfärs hade jag kycklingfärs och jag blandade i paprika och majs. Ovanpå la jag mozzarella, spenat, creme freiche och ett tortillabröd. 
Det blev faktiskt riktigt gott! Jag gillar att experimentera lite och oftast blir det bra.

Nu kommer han nog snart så vi får höras senare! 

Haha, såhär sitter jag oftast...

Kommentarer
Postat av: mami

jasså, det gör du. Fixa skype och en kamera så jag kan se dig live....snälla!

2012-04-03 @ 17:04:13
Postat av: Roxy

haha nice! väntar på att naglarna ska torka eller? ;)

2012-04-03 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0