Help 95 kids.

Jag kom precis hem från en middag med min finaste älskling och klickade mig runt på några bloggar... Så såg jag att Unicef och Apotek Hjärtat har en kampanj där du med hjälp av ett enkelt blogginlägg kan hjälpa till och vaccinera 95 barn runtom i världen.

Ibland kan livet kännas tufft och man kan ibland bli lite ledsen över allt man inte har råd med... Men många av oss i väst har iallafall mat för dagen. Jag uppskattar verkligen det jag har och jag önskar att jag kunde hjälpa varenda människa som behöver hjälp. Tyvärr så kan jag inte det men genom att bara skriva om detta så har jag nu hjälpt 95 barn, vilket känns grymt bra!

Jag har skänt saker tidigare men det är inte något som alla kan göra... Men alla kan däremot skriva ett inlägg, ifall ni har en blogg! 

Så om du har en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn, publicera den här bloggposten under kampanjen så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Kampanjen gäller 16 april - 13 maj eller upp till 5000 blogginlägg. Glöm inte att du måste pinga inlägget HÄR för att det ska bli giltigt. Läs mer och hämta bloggmaterial på: unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj


Foto: © UNICEF/Asselin


Kommentarer
Postat av: mami

Bra Emilia, ett mycket fint initiativ! Kram

2012-04-24 @ 10:04:58
Postat av: Samir

Om alla bidrar lite så räcker det långt!

Ha det bra syrran



2012-04-24 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0