Fina du.

Jag är så glad att jag flyttade hit. Ett val jag gjorde för att jag kände att jag behövde en förändring och för att jag var trött på att ha ett långdistansförhållande. 
Innan jag flyttade så var det många som sa att detta skulle bli ett test, ett test för att se hur jag och killen funkar ihop. Jag var dock aldrig orolig så brydde mig inte så mycket, om jag ska vara helt ärlig.
Och vet ni vad? Det visade sig att jag hade rätt och fick bevis på att allt jag trodde innan verkligen stämde. Visst är det lite av ett test men denna flytt har bara bevisat för mig, ännu en gång, hur underbar han är ♥

Han är så fin. Jag älskar alla kramar på morgonen, speciellt om jag vaknar efter honom och går upp och han pausar allt han håller på med för att ge mig en kram och säga god morgon. Eller när han kommer hem med lunch till oss, när han kommer hem med cupcakes efter en hel dag i studion eller en bit chokladtårta för att han visste hur länge jag varit sugen på det. Allt för att göra mig glad. 

Snart har vi varit ett par i 20 månader. Den mesta tiden har det varit distans och jag tror att det bara gjorde oss starkare. Att ha ett distansförhållande är verkligen inte lätt, speciellt inte om man har en tidsskillnad på nio timmar och en flygbiljett kostar minst 6000 kr. 
Men även fast det har gått över 1,5 år så försöker han fortfarande få mig att skratta. Vilket han lyckas med, 99% av fallen... Haha! 

Känner tydligen mycket kärlek denna måndagsmorgon... Men det är väl fint! Haha.

Nu ska jag nog vila en liten stund och sedan gå upp och ta itu med allt man måste göra när man har sitt egna hem. Bland annat tvätt och disk... Ugh...

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: mami

Jag blir så glad när jag läser det här. Hela jag får ett stort lugn i kroppen när jag läser att du är lycklig. Njut av dagen!

Puss

2012-04-02 @ 19:00:13
Postat av: Amanda

Nothing's real but love... no house, no car, no job can be the love <3 citerat av Rebecca Fuergson ;)

2012-04-02 @ 21:28:18
URL: http://studentamanda.blogg.se/
Postat av: Roxy

Så underbart att höra! Du förtjänar det bästa!

2012-04-03 @ 19:57:24
Postat av: Elias

Håller med de andra. Blir lycklig av att veta att du är lycklig! :-)

2012-04-04 @ 07:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0