4/20

Jag har precis gjort mig redo och ska strax iväg för att se min kille och hans grupp Port Authority uppträda! Yay!
I'm so excited!

Jag har inte sett min kille on stage förut så det ska bli riktigt spännande faktiskt :) Jag hoppas att det kommer att gå bra för dem och att klubben är PROPPFULL. 
Ska försöka ta lite bilder och filma men tror inte att det kommer synas/höras så bra. Men vi får se! 

Nu väntar jag bara på att han ska höra av sig för just nu har de soundcheck. Ska ta det lite lugnt ett tag och så hörs vi förhoppningsvis imorgon!

Kram!


Dåliga cam-bilder men såhär ser jag ut ikväll...





Kommentarer
Postat av: mami

Vad fin du är mitt hjärta

2012-04-21 @ 14:05:43
Postat av: Rox

Vad snygg du är babe!

2012-05-06 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0